FreshMail.pl
19-12-2016

Zarządzanie relacjami z klientem.

 

Jak skutecznie wypełniać misję organizacji? Jak optymalizować efektywność, zwiększać przychody i zyski?

Bardzo duża konkurencja na rynku fitness sprawia, że coraz trudniej przetrwać. Klient ma dużą możliwość wyboru. Zmniejsza się jego wrażliwość na cenę, a wzrastają wymagania w odniesieniu do relacji jakości do ceny. Na nasze pytanie skierowane do użytkowników klubów: „Jaki sposób pozyskiwania klientów na Ciebie działa” aż 70% wskazało odpowiedź: „Cena regularna, ale usługa całkowicie spełniająca oczekiwania”. 25% skusiłoby się, gdyby w ofercie pojawiły się 2 miesiące w cenie jednego, tylko 2% badanych byłyby zainteresowane 50% promocją cenową lub pierwszym miesiącem za 1 zł. Żadna z ankietowanych osób nie reflektowała na gratis w postaci torby czy 20% promocję cenową.

Jaka usługa spełnia kompletnie oczekiwania klienta, pozwala na wytworzenie długotrwałych, wartościowych relacji i więzi? Taką wiedzę posiada tylko On. Dziś kluczem do sukcesu staje się zarządzanie relacjami z klubowiczami. Potrzebujesz wiedzy o kliencie, historii współpracy, informacji o bieżących problemach. Współczesny nabywca nie chce czekać, pragnie być obsłużony sprawnie i szybko. Informacje o nim muszą być zgromadzone w jednym miejscu i dostępne osobom, które kontaktują się z nim, by znaleźć najbardziej optymalne rozwiązania. Zwiększenie sprzedaży i skuteczne jej prognozowanie, a przez to stworzenie efektywnego procesu sprzedaży, jest tylko możliwe w oparciu o te dane. Twoim głównym zadaniem jest kreowanie lojalności klientów poprzez zaspokajanie ich indywidualnych potrzeb. W ten sposób pośrednio pozyskujesz nowych konsumentów. Klient dostarcza w końcu nie tylko wartości o charakterze pieniężnym, ale również rekomendacje czy informacje o Twoim klubie.

Realizacja strategii zarządzania relacjami z klubowiczami musi być wspierana przez optymalne oprogramowanie, które jest narzędziem pomagającym w realizacji celów organizacji. W zarządzanych przeze mnie klubach korzystam z intuicyjnego i przejrzystego oprogramowania eFitness. Wybrałam ten program z uwagi na szeroką możliwość analizy danych klientów, a przez to perspektywę budowania ich lojalności. O przydatnych funkcjach oprogramowania i jego potencjale w zarządzaniu napiszę w kolejnych artykułach. Śledź nasze wpisy, by być na bieżąco.

Małgorzata Burdziełowska

Poznaj autora

Najczęściej czytane posty

Sorry. No data so far.

Newsletter

Dowiaduj się pierwszy o nowych wpisach i najciekawszych wydarzeniach.

FreshMail.pl